sobota, 23 czerwca 2012

Spadek z Wybrzeża Kości Słoniowej II

Kolejna świątobliwa wdowa przetłumaczyła dla mnie decyzję swojego ś. p. męża o spadku dla mnie.


Nadawca: dsabel2011@yahoo.com

Drodzy w Chrystusie

Przetłumaczyłem ten post, aby umożliwić Ci przeczytać i zrozumieć moją żarliwą chęć.

Pozdrowienia w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa, jestem kontaktu z Tobą, aby pomóc mi osiągnąć mój mąż jest ostatnią wolę. Jestem stary śmierci wdowa bez dziecka i wiem, że umrę bardzo szybko. Obecnie jestem przyznał w jednym prywatnym szpitalu tutaj na Wybrzeżu Kości Słoniowej, a wkrótce ma przejść na raka piersi i główną operację serca. Ze względu na uszkodzenia rak spowodował w moim ciele, w połączeniu z starości, lekarz też potwierdził, że nie mogą trwać przez następne trzy miesiące. Dlatego też, mój strach jest to, że może nawet nie przeżyć od operacji.

Ze względu na fakt nie jestem pochodzenie tego kraju (Wybrzeże Kości Słoniowej), postanowiłem podarować sumę $3.500.000.00, trzy miliony pięćset sto tysięcy dolarów amerykańskich, które mój mąż używana mojego nazwiska jako krewny do złożenia w Bank tutaj przed śmiercią w czasie kryzysu politycznego tutaj w kwietniu 2011 roku. Chciałbym cię jako dziecko Boga, stać na nowego beneficjenta funduszu, który zostanie przeniesiona do Ciebie. Celem transferu funduszu dla Ciebie jest to, aby pomóc mi darować tego funduszu do osób wysiedlonych, niepełnosprawnych, domach sierocińca, HIV pacjentów i kościoły w Twoim kraju.

Proszę mi pomóc i wykonać to zadanie, a Bóg wynagrodzi cię bogaty, to właśnie z powodu poważnej pracy mam zamiar przejść, że postanowiłam działać szybko i wycofać się z funduszu od banku i zrealizować mój mąż ostatnie życzenie przed I dokona operacji. Nie chcę zrezygnować z funduszu w banku, który uważam za grzech przed Bogiem, wiedząc, że istnieje wiele osób, które potrzebują pomocy finansowej. Wiem, że ten komunikat przyjdzie do was jako niespodzianka. Ale tylko, że z Bogiem wszystkie rzeczy są możliwe.

Proszę dać mi znać swoją decyzję w trybie pilnym.

Nazywam się Pani DORIS SUSSANE ABEL, mój kraj pochodzenia jest: Kuwejt. I ożenił się późno Pan EDWARD ABEL, IVOIRIAN który zmarł w roku 2011 w czasie kryzysu politycznego tutaj na Wybrzeżu Kości Słoniowej, może jego dusza spoczywa w pokoju Amen.

Czekam na swoje pilną odpowiedź. Opóźnienie w odpowiedzi da mi pokój w zaopatrywaniu dla innej osoby lub kościoła w tym samym celu, bo będę pracować bardzo szybko. Proszę, jeśli jesteś gotowy, aby wykonać to zadanie, chcę, żebyś do mnie zapewnić, w swojej odpowiedzi, że będzie korzystać z funduszu odpowiednio jak stwierdziłem w niniejszym dokumencie.

Dziękuję i Bóg zapłać

Twoja siostra w Chrystusie
DORIS SUSSANE ABEL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz